Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29797
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T10:31:50Z | - |
dc.date.available | 2018-06-19T10:31:50Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Фурман, А. Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 29-75. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29797 | - |
dc.description.abstract | Сутнісний зміст зводиться до чотирьох теоретико-методологічних сегментів наукового обґрунтування піднятої проблемної теми, котрі мають достатнє емпіричне підтвердження у процесі багаторічного виконання завдань авторської суспільної програми з інноваційного оновлення системи національної середньої освіти: по-перше, в контексті створення єдиного модульно-розвивального руху за якісно нову українську школу та окультурену науку охарактеризовується система дистанційної підготовки педагога-психолога-дослідника, що підтвердила свою ефективність упродовж 15-річного досвіду підготовки педагогічних колективів до професійного здійснення інноваційної діяльності і немає аналогів на просторах СНД (§1); подруге, формуються базові теоретичні концепти у предметно-знаннєвих межах соціології інноваційної діяльності та з методологічною орієнтацією на взаємо-доповнення системно-діяльнісного підходу, принципу циклічності у функціонуванні та розвитку соціосистеми і віта-культурної парадигми, а також уперше подається й каузально описується модель повноцінної інноваційної діяльності в освітній сфері суспільства ( §2); по-третє, детально аналізується експертно-діагностичний комплекс ефективності експериментального впровадження модульно-розвивальної освіти як авторська шести-рівнева метасистема, в основі якої перебуває теорія, методологія, технологія та експериментальна практика обстоюваної освітньої моделі, а кожен зріз котрої має окреме гносеологічне підґрунтя та специфічний інтелектуально-емпіричний інструментарій (§3); по-четверте, висвітлюються логіко-змістові і процедурно-технічні засади проведення комплексної експертизи ефективності системно-інноваційної діяльності педагогічних колективів модульно-розвивальних шкіл за ієрархічною системою складових, параметрів, критеріїв, показників та індикаторів оцінювання повноти наявності експериментальних ознак і водночас формулюються емпіричні факти та залежності порівняльного аналізу проведення такої експертизи в 2000 і 2005 роках ( §4) | uk_UA |
dc.publisher | ТДЕУ | uk_UA |
dc.subject | взаємодія традиції та інновації | uk_UA |
dc.subject | “великі хвилі Кондратьєва” | uk_UA |
dc.subject | капіталістична економіка | uk_UA |
dc.subject | система суспільного виробництва | uk_UA |
dc.subject | ресурси стабільного розвитку | uk_UA |
dc.subject | інноваційний етап розвитку суспільства | uk_UA |
dc.subject | загальносуспільна і соціосегментна інноваційність | uk_UA |
dc.subject | інноваційна ідеологія | uk_UA |
dc.subject | інноваційний рух | uk_UA |
dc.subject | гуманітарна експертиза | uk_UA |
dc.subject | освітня сфера суспільства | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | соціальна інноватика | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна освіта | uk_UA |
dc.subject | система дистанційної підготовки | uk_UA |
dc.subject | фундаментальний соціально-психологічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | ментально і духовно зорієнтована освітня система | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальний рух | uk_UA |
dc.subject | освіта як вітакультурне явище | uk_UA |
dc.subject | процес глобалізації | uk_UA |
dc.subject | нова економіка | uk_UA |
dc.subject | соціологія інноваційної діяльності | uk_UA |
dc.subject | ресурсоємність | uk_UA |
dc.subject | стратегема інноваційного освітнього розвитку | uk_UA |
dc.subject | цикл інноваційної діяльності | uk_UA |
dc.subject | мережа нововведень | uk_UA |
dc.subject | вітакультурна методологія | uk_UA |
dc.subject | системно-діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | освітня компетентність | uk_UA |
dc.subject | експериментально-діагностичний комплекс | uk_UA |
dc.subject | діагностична програма обстежень | uk_UA |
dc.subject | шкала оцінювання | uk_UA |
dc.subject | процедура експертного оцінювання | uk_UA |
dc.subject | принцип нарощування новаційних умов | uk_UA |
dc.subject | ефективність інноваційної освітньої діяльності | uk_UA |
dc.title | Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.