Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Оксана-
dc.date.accessioned2018-06-14T11:52:25Z-
dc.date.available2018-06-14T11:52:25Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГуменюк, О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 78-96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29691-
dc.description.abstractДаним дослідженням треба обґрунтувати психологічну структуру ціннісно-індивідуальнісного класу самовпливу між наставником й наступниками, що головно співпадає із третім періодом повного функціонального циклу навчального оргмодуля у системі модульно-розвивальної освіти. Довести, що запропоновані нами складові зазначеного самодіяння (параметр автономності, теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу, принцип ментальності, процес освіти, механізм перцептивного сприйняття і пізнання один одного, інноваційні програмово-методичні засоби, метод морального вибору) спричинюють становлення учнів (студентів) як індивідуальностей освітніх ціннісно-смислових вчинкових дій.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectціннісно-смислова сфераuk_UA
dc.subjectціннісно-індивідуальнісний самовпливuk_UA
dc.subjectсоціально-культурно-психологічний простірчас (СКПП-час)uk_UA
dc.subjectпараметр автономностіuk_UA
dc.subjectтеперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часуuk_UA
dc.subjectпринцип ментальностіuk_UA
dc.subjectпроцес освітиuk_UA
dc.subjectінноваційні програмово-методичні засобиuk_UA
dc.subjectметод морального виборуuk_UA
dc.subjectіндивідуальністьuk_UA
dc.subjectситуаціяuk_UA
dc.subjectнормативно-регуляційна мотиваціяuk_UA
dc.subjectосвітня вчинкова діяuk_UA
dc.subjectпіслядіяuk_UA
dc.subjectскладові самовпливуuk_UA
dc.titleЦіннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 3 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf521.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.