Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29691
Назва: Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків
Автори: Гуменюк, Оксана
Ключові слова: ціннісно-смислова сфера
ціннісно-індивідуальнісний самовплив
соціально-культурно-психологічний простірчас (СКПП-час)
параметр автономності
теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу
принцип ментальності
процес освіти
інноваційні програмово-методичні засоби
метод морального вибору
індивідуальність
ситуація
нормативно-регуляційна мотивація
освітня вчинкова дія
післядія
складові самовпливу
Дата публікації: 2003
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Гуменюк, О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 78-96.
Короткий огляд (реферат): Даним дослідженням треба обґрунтувати психологічну структуру ціннісно-індивідуальнісного класу самовпливу між наставником й наступниками, що головно співпадає із третім періодом повного функціонального циклу навчального оргмодуля у системі модульно-розвивальної освіти. Довести, що запропоновані нами складові зазначеного самодіяння (параметр автономності, теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу, принцип ментальності, процес освіти, механізм перцептивного сприйняття і пізнання один одного, інноваційні програмово-методичні засоби, метод морального вибору) спричинюють становлення учнів (студентів) як індивідуальностей освітніх ціннісно-смислових вчинкових дій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29691
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 3 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf521.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.