Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29488
Назва: Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції
Автори: Бамбурак, Наталія
Ключові слова: інноваційна система освіти
модель навчання
особистісно зорієнтоване навчання
модульно-розвивальна система
навчальний модуль
освітня діяльність
Я-концепція
позитивна Я-концепція
психосоціальний розвиток
розвивальна взаємодія
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текст] / Наталія Бамбурак // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 124-141.
Короткий огляд (реферат): Здійснюється соціально-психологічний аналіз особистісно зорієнтованих інноваційних моделей освітньої діяльності; висвітлюється досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обґрунтування системи моульно-розвивального навчання, яка різнобічно розвиває Я-концепцію особи; доводиться, що у процесі розвивальної взаємодії вчителя і учня формується позитивна Я-концепція, котра розширює поле внутрішньої свободи, гармонії і духовного самовдосконалення кожного учасника інноваційного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29488
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бамбурак.pdf431.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.