Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-06-07T09:57:48Z-
dc.date.available2018-06-07T09:57:48Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationФурман А. Розвивальна діагностика психологічної грамотності педагога. Тест «Хто підніме папірець?» [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2002. - № 1. - С. 119-153.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29468-
dc.description.abstractОснову статті становить оригінальна тестова методика діагностичного дослідження культурно-психологічної грамотності педагога, яка створена автором навесні 1992 року і вперше з успіхом використана під час проведення Всеукраїнського конкурсу “Вчитель року”[див. 37; 45]. Упродовж десятиліття за тестом “Хто підніме папірець?” продіагностовано більше 3 тисяч учителів загальноосвітніх шкіл та керівників освітніх установ і закладів України під нашим наставництвом та розтлумаченням здобутих результатів. Унаслідок кількаразового доопрацювання відрефлексовані теоретико-методологічні засади і процедурно-технологічні схеми методики, емпіричне підтвердження одержали способи статистичної обробки кількісних даних та ключ до пропонованого тесту. Багатократно доведено, що зміст, принципи і визначальні параметри побудови моделей проблемних ситуацій спроектовані з урахуванням сучасних досягнень теоретичної і практичної гілок психології. Цією науковою публікацією автор уперше обґрунтовує авторську концепцію проблемно-ситуативної (розвивальної) діагностики, котра синтезує на новому рівні узагальнення теоретико-методологічні на-працювання у сферах: а) психології задачної організації життя людини, б) виникнення, розвитку і функціонування проблемних ситуацій у її психічному світі, в) проектування і моделювання можливих виходів особистості із складних життєвих (у т. ч. професійних) ситуацій як взаємодоповнення позитивних і негативних розв’язків та позитивного і негативного зняття задач, проблем, запитань (мінізадач), г) досвіду рефлексивного управління педагогом ефективною розвивальною взаємодією з учнями. Наводяться інструкція та стимульний матеріал до тесту, подаються приклади кількісної і статистичної обробки результатів, їх нормування і стандартизації, а також здійснюється психологічний аналіз кожного з наведених виходів-розв’язків і будується графічна модель ситуативної ефективності педагогічної діяльності вчителя.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectтеоретична і практична складові психологіїuk_UA
dc.subjectрозвивальна (проблемно-ситуативна) психодіагностикаuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectпроблемаuk_UA
dc.subjectзадачаuk_UA
dc.subjectвнутрішня проблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectзовнішня і внутрішня задачіuk_UA
dc.subjectзадачна ситуаціяuk_UA
dc.subjectпошукова пізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectпроцеси формулювання і розв’язування задачuk_UA
dc.subjectучбова, навчальна, виховна та освітня задачіuk_UA
dc.subjectпроблемна педагогічна ситуаціяuk_UA
dc.subjectкультурно-психологічна грамотністьuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна обізнаністьuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectфундаментальний соціально-психологічний експериментuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectпаритетні освітні взаємостосункиuk_UA
dc.subjectджерела і форми проблемностіuk_UA
dc.subjectдовизначення і перевизначення задачіuk_UA
dc.subjectвнутрішнє прийняття/неприйняттяuk_UA
dc.subjectзона розв’язків і зона зняття задачuk_UA
dc.subjectвихід із реальної проблемної ситуаціїuk_UA
dc.subjectрефлексивне управлінняuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.titleРозвивальна діагностика психологічної грамотності педагога. Тест «Хто підніме папірець?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf781.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.