Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29440
Назва: Порівняльний аналіз інтелектуального потенціалу та причин навчальної неуспішності
Автори: Цуканова, Валерія
Ключові слова: індивід
навчальна неуспішність
середньогруповий суб’єкт
психологічний стан
вікова фаза
великий біологичний цикл
якість ходу власного годинника
інтелект
розумові здібності
Дата публікації: 2001
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Цуканова, В. Порівняльний аналіз інтелектуального потенціалу та причин навчальної неуспішності [Текст] / Валерія Цуканова // Психологія і суспільство. - 2001. - № 4. - С. 104-113.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні причин неуспішності брали участь невстигаючі учні середньої школи та студенти, які “провалили” сесію. Обидві групи обстежуваних були відхронометровані методом відтворення заданої тривалості [13]. За результатами підраховані: “t- тип” особистості, t — для середньогру-пового суб’єкта (учні та студенти окремо), квадратичне відхилення ( 5) як показник якості ходу власного годинника для середньогрупового суб’єкта. В результаті зафіксований середній бал неуспішності учнів та студентів. Останнім був запропонований опитувальник, дані якого вказують на наявність синдрому власного психологічного незадоволення особистості на момент проходження сесії. Насамкінець проводиться порівняльний аналіз а-показників невстигаючих школярів і студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29440
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 4 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цуканова.pdf410.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.