Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29429
Назва: Теорія освітньої діяльності як метасистема
Автори: Фурман, Анатолій
Ключові слова: сфера освіти
культура
розвиток
інноваційна освіта
освітня діяльність
теоретична система
метатеорія
наукова рефлексія
методологічний синтез
соціально-культурна парадигма
модульно-розвивальна оргсистема
культуротворення
самотворення Я
соціально-культурно-психологічний зміст
повний функціональний цикл освітнього процесу
учіння
навчання
виховання
соціальне розуміння
суб’єкт
особистість
індивідуальність
універсум
механізми занурення-вивільнення
освітня задача
розвивальний модуль
змістовий модуль
дидактичний модуль
навчальний модуль
процесуальний модуль
модулі знань, умінь, норм і цінностей
світоглядні універсали
освіченість
грамотність
підготовленість
компетентність
вихованість
розвивальна взаємодія
самопізнання
самоповага
самоствердження
самореалізація
освітні технології
соціальне спілкування
Дата публікації: 2001
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2001. - № 3. - С. 105-144.
Короткий огляд (реферат): Нові соціально-економічні та культурно-ци-вілізаційні реалії людства вимагають зміни теоретичних систем, які донині більш-менш повно пояснювали суспільне життя націй, соціальних груп та окремих індивідів; зокрема, місце монодисциплінарних теорій у сфері освіти (педагогічних, психологічних, власне дидактичних) мають посісти міжнаукові теоретичні системи, які інтегрують різнопредметні наукові знання, відображають надузагальнену природу новітніх понять, уявлень, концепцій і теорій, спричинюють достеменно-ґрунтовне розуміння раніше пізнаних та нерозгаданих виховних явищ, нарешті забезпечують внутрішнє перетворювання всього наявного теоретичного каркасу суспільно-гуманітарних наук.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29429
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 3 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf698.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.