Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29418
Назва: Феномен полімотивації : сутнісний зміст взаємин за модульно-розвивальної оргсистеми
Автори: Гуменюк, Оксана
Ключові слова: модульно-розвивальна система
техноструктура
мотив
намір
мотивація
полімотивація
мотиваційна сфера
навчальний модуль
освітня діяльність
потребомотиваційна сфера
мотиваційне спричинення
спонукальні впливи
психолого-педагогічний зміст
самоактуалізація
психосоціальний розвиток
організація
патерналізм
інституційність
Дата публікації: 2001
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Гуменюк, О. Феномен полімотивації : сутнісний зміст взаємин за модульно-розвивальної оргсистеми [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 74-123.
Короткий огляд (реферат): Доводиться необхідність переорієнтації національної освіти від пізнавально-інформаційної парадигми до соцільно-культурної і, як наслідок, можливість зміни традиційної моделі шкільництва на інноваційну техноструктуру; здійснюється соціально-психологічний аналіз умов полімотивації організаційного клімату; висвітлюється проблема побутових метапотреб і способів самоактуалізації особистості (за А. Маслоу) у психологічному визначенні змісту полімотивації; характеризуються етапи цілісного модульно-розвивального процесу з точки зору закономірностей, форм і механізмів полімотивації паритетних освітніх взаємин учителя і учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29418
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 1 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf682.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.