Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозин, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-05-29T14:32:57Z-
dc.date.available2018-05-29T14:32:57Z-
dc.date.issued2017-01-
dc.identifier.citationКозин Л.В. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ В СИСТЕМІ СТАЛОГО МАРКЕТИНГУ: НАПРЯМКИ ТРАНСФОРМАЦІЇ / Л. Козин // Економічний дискурс: міжнародний науковий журнал / Львівський торговельно-економічний університет, Подільський державний аграрно-технічний університет ГО «Науковий клуб «СОФУС». - Тернопіль, 2017. - С. 126-134uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2410-0919 (Print)-
dc.identifier.issnISSN 2410-7476 (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29098-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сталий маркетинг в якості інструменту не лише більш ефективної ринкової діяльності, а й ефективної реконфігурації і трансформації відношення споживачів до їх способу життя як практичного відображення їх місця і ролі у сьогоденні і майбутті своїх родин, громад, країн і планети загалом. Автором визначено специфіку ринкової сегментації в залежності від особистих цінностей і переконань споживачів щодо навколишнього середовища, соціальних і екологічних проблем.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕкономічний дискурс: міжнародний збірник наукових працьuk_UA
dc.subjectсталий маркетингuk_UA
dc.subject«грінвошинг»uk_UA
dc.subjectспоживацтво (консюмеризм)uk_UA
dc.subjectстале споживанняuk_UA
dc.subjectсегментування ринкуuk_UA
dc.titleПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ В СИСТЕМІ СТАЛОГО МАРКЕТИНГУ: НАПРЯМКИ ТРАНСФОРМАЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ED_Issue_1_2017.pdf2.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.