Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29098
Назва: ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ В СИСТЕМІ СТАЛОГО МАРКЕТИНГУ: НАПРЯМКИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Ключові слова: сталий маркетинг
«грінвошинг»
споживацтво (консюмеризм)
стале споживання
сегментування ринку
Дата публікації: січ-2017
Видавництво: Економічний дискурс: міжнародний збірник наукових праць
Бібліографічний опис: Козин Л.В. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ В СИСТЕМІ СТАЛОГО МАРКЕТИНГУ: НАПРЯМКИ ТРАНСФОРМАЦІЇ / Л. Козин // Економічний дискурс: міжнародний науковий журнал / Львівський торговельно-економічний університет, Подільський державний аграрно-технічний університет ГО «Науковий клуб «СОФУС». - Тернопіль, 2017. - С. 126-134
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сталий маркетинг в якості інструменту не лише більш ефективної ринкової діяльності, а й ефективної реконфігурації і трансформації відношення споживачів до їх способу життя як практичного відображення їх місця і ролі у сьогоденні і майбутті своїх родин, громад, країн і планети загалом. Автором визначено специфіку ринкової сегментації в залежності від особистих цінностей і переконань споживачів щодо навколишнього середовища, соціальних і екологічних проблем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29098
ISSN: ISSN 2410-0919 (Print)
ISSN 2410-7476 (Online)
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ED_Issue_1_2017.pdf2.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.