Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorАдамик, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2018-05-19T11:44:11Z-
dc.date.available2018-05-19T11:44:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол № 3 від 20.03.2018 р.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28862-
dc.description.abstractМонографія є результатом наукових досліджень колективу авторів та присвячена аналізу понятійного апарату, концепції, принципів і методів маркетингової діяльності. Розглянуто маркетингові особливості розвитку економіки, нові інструменти та технології, приділено увагу питанням ефективності управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах економіки. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменівuk_UA
dc.description.sponsorshipТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018uk_UA
dc.publisherАналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.subjectінормаційні технології, маркетинг, концепція, принципиuk_UA
dc.titleІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ РОЛЬ В УПРАВЛІННІ ДІЛЬНІСТЮ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monograf_2018.pdf3.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.