Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28829
Назва: Підходи до класифікації інфраструктури систем електронної комерції
Інші назви: APPROACHES TO CLASSIFICATION OF E-COMMERCE SYSTEMS INFRASTRUCTURE
Автори: Баран, Ростислав Ярославович
Ключові слова: електронна комерція
інфраструктура
цифрова економіка
Інтернет
E-commerce
infrastructure
digital economy
Internet
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вид-во ДВНЗ Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника
Бібліографічний опис: Баран, Р. Я. Підходи до класифікації інфраструктури систем електронної комерції/ Р. Я. Баран // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону: науковий журнал. – Вип. 14. – Т.1. – Івано-Франківськ : Вид-во ДВНЗ Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника, 2018. – С. 58-65.
Короткий огляд (реферат): Стаття спрямована на дослідження складових систем забезпечення електронної комерції та їх систематизацію. Метою даної статті є дослідження особливостей основних засобів та інструментів підтримки систем електронної комерції, а також вдосконалення існуючих класифікацій її інфраструктури. Проаналізовано існуючі підходи до класифікації елементів інфраструктури систем електронної комерції, що дозволило визначити їх основні переваги та недоліки. Запропоновано підхід, який передбачає розгляд інфраструктури систем електронної комерції на семи рівнях: ІТ-інфраструктура, телекомунікаційна, організаційно-правова, фінансова, логістична, маркетингова та кадрова інфраструктура. The article focuses on the research of the components of e-commerce systems and their systematization. The objective of the article lies in researching the specifics of the key instruments and tools for supporting the systems of e-commerce, as well as in improving the existing classifications of its infrastructure. The article analyzes the existing approaches to the classification of the elements of e-commerce systems infrastructure, thus enabling to determine their major advantages and disadvantages. It offers an approach that allows for examining the infrastructure of e-commerce systems at seven different levels: IT infrastructure, telecommunication infrastructure, organizational and legal infrastructure, financial infrastructure, logistic infrastructure, marketing infrastructure and personnel infrastructure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28829
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APR_PU_58-65.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.