Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Володимир Степанович-
dc.date.accessioned2018-05-15T21:38:56Z-
dc.date.available2018-05-15T21:38:56Z-
dc.date.issued2018-01-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28763-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні засади формування організаційної культури підприємства, її функції та типи. Досліджено процес формування організаційної культури підприємства. Розроблено шляхи вдосконалення організаційної культури підприємства на основі впровадження стратегії адаптації корпоративної культури на вітчизняному ринку та формування бізнес-моделі мотивації персоналу як фактору покращення його організаційної культури.uk_UA
dc.publisherScientific Journal Virtus Issue # 20, Part 2, January, 2018. – С.179-183uk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectмотиваційне полеuk_UA
dc.subjectмісіяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectкадрова системаuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.titleФормування організаційної культури сучасного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Віртус №20 частина 2.pdf4.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.