Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorАдамик, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2018-05-07T16:10:13Z-
dc.date.available2018-05-07T16:10:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМонографія єрезультатом наукових досліджень колективу авторів та присвячена аналізу понятійного апарату, концепції, принципів і методів маркетингової діяльності. Розглянуто маркетингові особливості розкитку економіки, нові інструменти та технології, приділено увагу питанням ефективності управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах економіки.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28487-
dc.description.abstractРозглянуто маркетингові особливості розвитку економіки, нові інструменти та технології, приділено увагу питанням ефективності управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах економікиuk_UA
dc.description.sponsorshipРекомендовано до друку вченою радою ТНТУ ім. І. Пулюя (протокол №3 від 20.03.2018р)uk_UA
dc.publisherАналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р.В. Федорович [та ін]; за ред. проф. Р.В. Федоровича. - Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. - 308. С.197-211uk_UA
dc.subjectмаркетинг, діяльність, інформаційні технологї, управлінняuk_UA
dc.titleАналітчний інструментарій в маркетинговій діяльностіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кол.монограф Саченко С.І..doc3.38 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.