Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28487
Назва: Аналітчний інструментарій в маркетинговій діяльності
Автори: Саченко, Світлана Іванівна
Адамик, Оксана Василівна
Ключові слова: маркетинг, діяльність, інформаційні технологї, управління
Дата публікації: 2018
Видавництво: Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р.В. Федорович [та ін]; за ред. проф. Р.В. Федоровича. - Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. - 308. С.197-211
Бібліографічний опис: Монографія єрезультатом наукових досліджень колективу авторів та присвячена аналізу понятійного апарату, концепції, принципів і методів маркетингової діяльності. Розглянуто маркетингові особливості розкитку економіки, нові інструменти та технології, приділено увагу питанням ефективності управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах економіки.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетингові особливості розвитку економіки, нові інструменти та технології, приділено увагу питанням ефективності управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах економіки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28487
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кол.монограф Саченко С.І..doc3.38 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.