Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДусавицький, Олександр-
dc.contributor.authorЗаїка, Євген-
dc.contributor.authorЗуєв, Ігор-
dc.contributor.authorDusavytskyi, Oleksandr-
dc.contributor.authorZayika, Yevhen-
dc.contributor.authorZuyev, Ihor-
dc.date.accessioned2018-05-04T11:23:08Z-
dc.date.available2018-05-04T11:23:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДусавицький, О. Розвиток особистості учня і вчителя у системі розвивального навчання [Текст] / Олександр Дусавицький, Євген Заїка, Ігор Зуєв // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 147-153.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28471-
dc.description.abstractу статті подані результати теоретичних та експериментальних досліджень і прикладних розробок, які виконані співробітниками, аспірантами та здобува-чами факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна з проблематики розвитку особистості у системі розвивального навчання за останні 12 років (2000-11). Розглянуто особливості розвитку особистості в молодших, середніх та старших шкільних вікових категоріях, а також психологічний зміст професійної праці педагогів та особливості їх особистішого розвитку. The article gives the results of theoretical and experimental investigations and applied developments, performed by collaborators, post-graduate students and applicants of the Faculty of Psychology of Kharkiv National University on the problem of the development of a personality in the system of developing education for the last 12 years (2000– 11). The peculiarities of the personality development in the junior, middle and senior classes of school, and the psychological content of professional work of pedagogues and features of their personal development have been considered.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectХарківська психологічна школаuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectсистема розвивального навчанняuk_UA
dc.subjectучбова діяльністьuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectособистісне самовизначенняuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectмотив-стимулuk_UA
dc.subjectкогнітивна сфераuk_UA
dc.subjectігровий тренінгuk_UA
dc.subjectрозв’язування учбової задачіuk_UA
dc.subjectтворче мисленняuk_UA
dc.subjectмоніторинг учбової діяльностіuk_UA
dc.subjectKharkiv Pedagogical Schooluk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectsystem of developing educationuk_UA
dc.subjecteducation activityuk_UA
dc.subjectSelf-conceptuk_UA
dc.subjectpersonal self-determinationuk_UA
dc.subjectlessonuk_UA
dc.subjectmotive-stimuliuk_UA
dc.subjectcognitive sphereuk_UA
dc.subjectgame traininguk_UA
dc.subjectsolution of education taskuk_UA
dc.subjectcreative thinkinguk_UA
dc.subjectonitoring of education activityuk_UA
dc.titleРозвиток особистості учня і вчителя у системі розвивального навчанняuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of Personality of a Pupil and a Teacher in the System of Creative Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 4 (50)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дусавицький.pdf353.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.