Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскалець, Віктор-
dc.contributor.authorMoskalets, Viktor-
dc.date.accessioned2018-05-04T08:55:30Z-
dc.date.available2018-05-04T08:55:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМоскалець, В. Види діяльності з позицій суб’єктного підходу в психології [Текст] / Віктор Москалець // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 66-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28467-
dc.description.abstractКритерієм поділу діяльності на види обрано зміст мотивів-цілей суб’єкта. Згідно з цим критерієм виокремлено такі види діяльності: комунікативна або спілкування, ігрова, пізнавальна, аксіологічна або ціннісно-орієнтаційна, трудова або праця. Мотивом-ціллю спілкування як окремого виду діяльності є воно саме по собі, тобто психологічні та тілесні контакти суб’єкта з об’єктом. Ігрова діяльність - це психологічно створення проблемних ситуацій й обов’язкових правил поводження в них з метою виявлення, випробування та демонстрації психічних і фізичних спроможностей гравців, що тішить і вабить їх. Провідними мотивами-цілями пізнавальної діяльності є вироблення, здобування, привласнення нових знань, пізнавальних умінь, соціальних норм, навичок, цінностей. Наука як її різновид продукує нові знання, навчання - нові генерації суб’єктів діяльності, виховання - зрілих особистостей, освіта - самобутніх індивідуальностей, самозреалізу-вання - універсумів суспільного повсякдення. Аксіо-логічна діяльність - це творення й утвердження духовних цінностей, що здійснюють філософія, релігія, теологія, мораль, етика, мистецтво, естетика, юриспруденція, ідеологія з допомогою ритмічно залежних навчання, виховання, освіти і самоосвіти як каналів чи форм інтеріоризації ними духовних цінностей.Адаптування людини до світу відбувається посередництвом трудової діяльності, що здійснюється шляхом перетворення нею матеріальних та ідеальних об’єктів відповідно до власних потреб суб’єкта, де результатом є вироблення відповідних продуктів. Вчинковому напряму в психології відповідає трудова діяльність особистості, котра самоактуалізується. The content of motives-aims of a subject has been chosen as a criterion of division the activity into types. The follo- wing types of activity have been distinguished: communi- cative, game, cognitive, axiological, labor or work. Motive- aim of communication as a separate type of activity is communication itself, that is, psychological and bodily contacts of subject with object. Game activity is a psychological creation of problematic situations and compulsory rules of behavior in them with the aim of detection, testing and demonstration of psychic and physical abilities of players, which please and attract them. The key motives-aims of cognitive activity are working-out, acquisition, and appropriation of new knowledge, cognitive skills, social norms, habits and values. Adaptation of a human to the world goes on through the labor activity, fulfilled by converting material and ideal objects according to subject’s own needs, where the creation of products is a result. Actional direction in psychology corresponds to the labor activity of a person who is self-actualizeduk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectлюдина як суб’єктuk_UA
dc.subjectсуб’єктний підхідuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectвчинокuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectцільuk_UA
dc.subjectвиди діяльності: комунікативна або спілкуванняuk_UA
dc.subjectігроваuk_UA
dc.subjectпізнавальнаuk_UA
dc.subjectаксіо-логічна або ціннісно-орієнтаційнаuk_UA
dc.subjectтрудова або працяuk_UA
dc.subjecthuman as a subjectuk_UA
dc.subjectsubjective approachuk_UA
dc.subjectactivityuk_UA
dc.subjectactuk_UA
dc.subjectmotiveuk_UA
dc.subjectaimuk_UA
dc.subjecttypes of activity: communicativeuk_UA
dc.subjectgameuk_UA
dc.subjectcognitiveuk_UA
dc.subjectaxiologicaluk_UA
dc.subjectlabor or workuk_UA
dc.titleВиди діяльності з позицій суб’єктного підходу в психологіїuk_UA
dc.title.alternativeTypes of Activity from the Position of Subjective Approach in Psychologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 4 (50)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москалець.pdf547.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.