Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВлачвэй, Аспасия-
dc.date.accessioned2018-04-25T10:55:32Z-
dc.date.available2018-04-25T10:55:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВлачвэй, А. Факторы влияния на рыночное поведение потребителей вина [Текст] / Аспасия Влачвэй // Журнал европейской экономики. – 2011. – Т. 10, № 4. - С. 463-481.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28378-
dc.description.abstractПроанализированные данные разных стран мира, касающиеся потребления продукции виноделия. Выделены основные факторы, влияющие на поведение потребителей продукции виноделия в разных странах мира.uk_UA
dc.publisherТНЭУuk_UA
dc.subjectФактори, влияющие на поведениеuk_UA
dc.subjectпотребители винаuk_UA
dc.subjectмарка винаuk_UA
dc.subjectрегион происхожденияuk_UA
dc.subjectкачество винаuk_UA
dc.titleФакторы влияния на рыночное поведение потребителей винаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№4) Грудень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Влачвэй А..pdf249.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.