Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28378
Назва: Факторы влияния на рыночное поведение потребителей вина
Автори: Влачвэй, Аспасия
Ключові слова: Фактори, влияющие на поведение
потребители вина
марка вина
регион происхождения
качество вина
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЭУ
Бібліографічний опис: Влачвэй, А. Факторы влияния на рыночное поведение потребителей вина [Текст] / Аспасия Влачвэй // Журнал европейской экономики. – 2011. – Т. 10, № 4. - С. 463-481.
Короткий огляд (реферат): Проанализированные данные разных стран мира, касающиеся потребления продукции виноделия. Выделены основные факторы, влияющие на поведение потребителей продукции виноделия в разных странах мира.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28378
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№4) Грудень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Влачвэй А..pdf249.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.