Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28342
Назва: Дистанційне обслуговування клієнтів банків та його розвиток в Україні
Інші назви: Remote services of banks customers and its development in Ukraine
Автори: Файдула, Мар’яна Вікторівна
Ключові слова: банківське дистанційне обслуговування
види дистанційного обслуговування банків
банк
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Файдула, М. В. Дистанційне обслуговування клієнтів банків та його розвиток в Україні : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 072 – фінанси, банківська справа та страхування магістер. програма – управління банківською справою / Мар’яна Вікторівна Файдула ; наук. керівник к.е.н., доцент Т. Б. Стечишин. – Тернопіль, 2018. – 100 с.
Короткий огляд (реферат): Вивчено процес дистанційного банківського обслуговування, оцінено його стан та удосконалено організаційну складову дистанційного банківського обслуговування населення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28342
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Файдула М.В..pdf1.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.