Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРаспопа, Н. В.-
dc.contributor.authorКостецький, В. В.-
dc.date.accessioned2018-04-10T07:05:29Z-
dc.date.available2018-04-10T07:05:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРоспопа, Н. С. Особливості організації маркетингової діяльності страховика [Текст] / Н. С. Роспопа, В. В. Костецький // Актуальні проблеми корпоративних фінансів та фінансових ринків : збірник студентських наукових праць / відпов. за вип. О. В. Кнейслер ; уклад. : Т. В. Письменна. – Тернопіль : ТНЕУ, 2017. – С. 117-120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27844-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleОсобливості організації маркетингової діяльності страховикаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми корпоративних фінансів та фінансових ринків: збірник студентських наукових праць

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117.PDF54.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.