Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27844
Назва: Особливості організації маркетингової діяльності страховика
Автори: Распопа, Н. В.
Костецький, В. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Роспопа, Н. С. Особливості організації маркетингової діяльності страховика [Текст] / Н. С. Роспопа, В. В. Костецький // Актуальні проблеми корпоративних фінансів та фінансових ринків : збірник студентських наукових праць / відпов. за вип. О. В. Кнейслер ; уклад. : Т. В. Письменна. – Тернопіль : ТНЕУ, 2017. – С. 117-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27844
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми корпоративних фінансів та фінансових ринків: збірник студентських наукових праць

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117.PDF54.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.