Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27584
Назва: Запитально-задачна форма організації ділової взаємодії працівника із соціального забезпечення і клієнта
Інші назви: Question-oriented form of organization of business interaction of the employee on social security and the client
Автори: Мала, Наталія Орестівна
Ключові слова: задача
проблемна ситуація
ділова взаємодія
професійна діяльність
соціальне забезпечення
система підготовки фахівців соціогуманітарного профілю
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Мала, Н. О. Запитально-задачна форма організації ділової взаємодії працівника із соціального забезпечення і клієнта : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 232 – соціальне забезпечення магістер. програма – соціальне забезпечення / Наталія Орестівна Мала ; наук. керівник к.пс.н., доцент Н.Т. Надвинична. – Тернопіль, 2018. – 102 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі з теоретико-методологічних позицій обґрунтовано основні підходи до організації ділової взаємодії працівника із соціального забезпечення і клієнта, визначено роль і значення задачного підходу у цьому процесі, вивчено та емпірично доведено ефективність запропонованої програми розвитку психологічної грамотності працівників із соціального забезпечення, яка включала рефлексивно-цільовий тренінг та лекційні заняття, за основу яких була взята авторська система підготовки фахівців соціогуманітарної сфери (А. В. Фурмана).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27584
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мала.pdf633.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Extract pages from Мала.pdf149.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.