Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоломаха, Ірина-
dc.date.accessioned2018-03-21T13:08:38Z-
dc.date.available2018-03-21T13:08:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСоломаха, І. Особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства [Текст] / Ірина Соломаха // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2012. – №. 17. – С. 124-131.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27434-
dc.description.abstractУточнено поняття «квітникарство», визначено його місце в системі АПК та значення для життєдіяльності людини. Досліджено особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства. Проаналізовані основні учасники ринку та їхній взаємозв’язок. Подано характеристику різноманітних видів додаткових послуг на ринку флористично!' продукції. The concept of «Floriculture» has been clarified, its place in the system of APK and the value for human life has been determined. The features of the functioning of the domestic market of flower production have been investigated, the main market participants and their relationships have been analyzed. The characteristic of various types of additional services on the market of floristic products has been granted.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleОсобливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соломаха.pdf203.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.