Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Наталія-
dc.date.accessioned2018-03-05T10:10:12Z-
dc.date.available2018-03-05T10:10:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКарпенко, Н. Формування наукових шкіл з маркетингу в Україні [Текст] / Наталія Карпенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2009. – Вип. 1. – С. 201- 208.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26936-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleФормування наукових шкіл з маркетингу в Україніuk_UA
dc.title.alternativeFormina of scientific schools from marketina in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2009 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко.PDF451.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.