Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.contributor.authorСохацька, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-02-27T22:31:28Z-
dc.date.available2018-02-27T22:31:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛегкий О. А., Сохацька О. М. Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств в цифровій економіці // ІНТЕЛЕКТ ХХІ. Національний університет харчових технологій. 2016. №5. С. 84-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26867-
dc.description.abstractВ статті охарактеризовано зміну інструментарію маркетингових комунікаційних технологій під впливом розвитку технологій та поширення технік партизанського маркетингу. Означено стан пивоварної індустрії України та завдання, що стоять перед виробниками. Проведено опитування споживачів пивоварної продукції на предмет вивчення частоти споживання, переважних локацій споживання, видових переваг, лояльності, а також відношення до інструментів маркетингових комунікаційних технологій як традиційних, так і новітніх. Оприлюднено результати опитування в контексті залежності між частотою споживання та інтенсивністю взаємодії з інструментами маркетингових комунікацій. Запропоновано методику визначення рівня активності компанії у соціальних мережах за допомогою індексу пропорційної бальної зваженої оцінки мережевої активності. На основі результатів опитування та аналізу мережевої присутності запропоновано використання перспективних інструментів маркетингових комунікаційних технологій, окреслено основні елементи успішного корпоративного сайту для пивоварних підприємств та перспективи подальших досліджень у цьому напрямку.uk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectMarketing communicationsuk_UA
dc.subjectпивоварна галузьuk_UA
dc.subjectBrewering Industryuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectсоціологічне опитуванняuk_UA
dc.subjectsurveyuk_UA
dc.titleРозвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств в цифровій економіціuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of marketing communications tools of breweries in the digital economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MINEІнтелект ХХІ № 5_2016-84-90.pdf990.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.