Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Віктор-
dc.contributor.authorHolub, Victor-
dc.date.accessioned2018-02-06T08:30:54Z-
dc.date.available2018-02-06T08:30:54Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГолуб, В. Стратегія банку щодо управління каналами збуту на роздрібному ринку [Текст] / Віктор Голуб // Світ фінансів. – 2007. – Вип. 3. – С. 155-162.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26251-
dc.description.abstractРозглянуто питання розробки стратегіїї банку на роздрібному ринку щодо управління каналами збуту. Визначено основні завдання стратегії управління каналами збуту банківських продуктів на роздрібному ринку, обґрунтовано критерії вибору каналів збуту, доведено доцільність інтеграції системи каналів збуту. Questions of development of strategy of bank in the retail market concerning management of trade channels are considered. The basic tasks of strategy of management by trade channels of bank products in the retail market are determined, criteria of a choice of system of trade channels are substantiated, the expediency of integration of system of trade channels is proved.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleСтратегія банку щодо управління каналами збуту на роздрібному ринкуuk_UA
dc.title.alternativeThe strategy of bank as for the management of the sales channels on the retail marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2007, Випуск 3 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОЛУБ.pdf94.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.