Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26251
Назва: Стратегія банку щодо управління каналами збуту на роздрібному ринку
Інші назви: The strategy of bank as for the management of the sales channels on the retail market
Автори: Голуб, Віктор
Holub, Victor
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Голуб, В. Стратегія банку щодо управління каналами збуту на роздрібному ринку [Текст] / Віктор Голуб // Світ фінансів. – 2007. – Вип. 3. – С. 155-162.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання розробки стратегіїї банку на роздрібному ринку щодо управління каналами збуту. Визначено основні завдання стратегії управління каналами збуту банківських продуктів на роздрібному ринку, обґрунтовано критерії вибору каналів збуту, доведено доцільність інтеграції системи каналів збуту. Questions of development of strategy of bank in the retail market concerning management of trade channels are considered. The basic tasks of strategy of management by trade channels of bank products in the retail market are determined, criteria of a choice of system of trade channels are substantiated, the expediency of integration of system of trade channels is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26251
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2007, Випуск 3 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОЛУБ.pdf94.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.