Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26041
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Василь-
dc.contributor.authorTkachuk, Vasyl-
dc.date.accessioned2018-02-02T12:22:03Z-
dc.date.available2018-02-02T12:22:03Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationТкачук, В. Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу [Текст] / Василь Ткачук // Світ фінансів. – 2006. – Вип. 1. – С. 139-142.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26041-
dc.description.abstractПроаналізовано позиції вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо визначення сутності банківського маркетингу, обґрунтовано основні методологічні засади, які повинні бути враховані при визначенні банківського маркетингу, і на цій основі запропоновано авторське його визначення. Positions connected with definitions of bank marketing essence, given by Ukrainian and foreign investigators, are analyzed. Main methodological aspects, which have to be used in determination of bank marketing, are based and according to these aspects the own definition is offered.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.titleОсновні підходи до визначення сутності банківського маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeThe main а pproaches to theе ssence of the BankingMarketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2006, Випуск 1 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук В..pdf2.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.