Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПастущин, В.-
dc.date.accessioned2018-02-02T08:54:01Z-
dc.date.available2018-02-02T08:54:01Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПастущин, В. Аналіз методів оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства [Текст] / В. Пастущин // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє – 2007. – № 12. – С. 232-240.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25996-
dc.description.abstractРозглянуто методики оцінки конкурентоспроможності продукції підприємств. Проаналізовано їх позитивні та неґативні аспекти, визначено умови застосування в практичній діяльності.uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectоцінка конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectпоказники конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectметодика оцінки конкурентоспроможностіuk_UA
dc.titleАналіз методів оцінки конкурентоспроможності продукції підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.