Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2594
Назва: Маркетингове забезпечення в системі міжгалузевої взаємодії суб'єктів молокопродуктового підкомплексу АПК України
Інші назви: Marketing providing in the system of inter-sectoral interaction of milk subcomplex entities of Ukrainian AIC
Автори: Дудар, Тарас
Dudar, Taras
Ключові слова: маркетингове забезпечення
аграрний маркетинг
молокопродуктовий підкомплекс
цінова політика
якість продукції
міжгалузева взаємодія підприємств
ринок молока та молокопродукції
інтеграційні процеси
Дата публікації: 2015
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Дудар, Т. Маркетингове забезпечення в системі міжгалузевої взаємодії суб'єктів молокопродуктового підкомплексу АПК України [Текст] / Тарас Дудар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2015. - Вип. 2. - С. 28-38.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність поняття “аграрний маркетинг” і роль маркетингового забезпечення в системі міжгалузевої взаємодії суб’єктів молокопродуктового підкомплексу АПК України, здійснено оцінку цінової політики підприємств АПК як важливої складової загальної стратегії маркетингу, проаналізовано структуру формування вітчизняних роздрібних закупівельних цін на молоко та рівень його якісних параметрів порівняно з окремими європейськими країнами. Запропоновано напрями розвитку інтеграційних процесів у молокопродуктовому підкомплексі з метою одержання еквівалентних прибутків всіма суб’єктами ринку молока та молочних продуктів на одиницю затраченого капіталу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2594
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2015 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудар Т.pdf395.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.