Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвин, Зоряна Богданівна-
dc.contributor.authorLytvyn, Zoriana Bogdanovna-
dc.contributor.authorШтефан, Богдан Миколайович-
dc.date.accessioned2018-01-16T21:36:23Z-
dc.date.available2018-01-16T21:36:23Z-
dc.date.issued2015-04-10-
dc.identifier.issn978-617-7178-79-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25398-
dc.descriptionПринципи нової економіки України та формування її фінансово-інвестиційної основи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10-11 квітня 2015 р.// Національний гірничий університет.- Дніпропетровськ: Видавничий дім "Гельветика", 2015. - 204 с.uk_UA
dc.description.abstractРозглядається специфіка використання інформаційних технологій у маркетингу. Аналізуються наявні на ринку сучасні програмні продукти для управління маркетинговою діяльністю.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМіжнародна науково-практична конференція "Принципи нової економіки України та формування її фінансово-інвестиційної основи" м. Дніпропетровськuk_UA
dc.subjectінформація,uk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналіз, SWOT-аналіз, XYZ-fаналіз, АВС-аналізuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectінформаційні технології,uk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectсистеми управлінняuk_UA
dc.subjectпрограмні продуктиuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.titleІнформаційне забезпечення маркетингової діяльності сучасного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeEntrepreneurshipInformational support for marketing activities of a modern enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.