Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25398
Назва: Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності сучасного підприємства
Інші назви: EntrepreneurshipInformational support for marketing activities of a modern enterprise
Автори: Литвин, Зоряна Богданівна
Lytvyn, Zoriana Bogdanovna
Штефан, Богдан Миколайович
Ключові слова: інформація,
маркетинговий аналіз, SWOT-аналіз, XYZ-fаналіз, АВС-аналіз
маркетингова діяльність
інформаційні технології,
програмне забезпечення
системи управління
програмні продукти
концепція
Дата публікації: 10-кві-2015
Видавництво: Міжнародна науково-практична конференція "Принципи нової економіки України та формування її фінансово-інвестиційної основи" м. Дніпропетровськ
Короткий огляд (реферат): Розглядається специфіка використання інформаційних технологій у маркетингу. Аналізуються наявні на ринку сучасні програмні продукти для управління маркетинговою діяльністю.
Опис: Принципи нової економіки України та формування її фінансово-інвестиційної основи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10-11 квітня 2015 р.// Національний гірничий університет.- Дніпропетровськ: Видавничий дім "Гельветика", 2015. - 204 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25398
ISSN: 978-617-7178-79-7
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.