Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвин, Зоряна Богданівна-
dc.contributor.authorШтефан, Богдан Миколайович-
dc.date.accessioned2017-12-25T18:27:10Z-
dc.date.available2017-12-25T18:27:10Z-
dc.date.issued2016-10-03-
dc.identifier.isbn978-9934-8585-8-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25284-
dc.description.abstractДосліджується сутність бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності. Розглядаються основні етапи маркетингового аналізу та інструменти в контексті бізнес-аналітики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherLeipzig University, 2016uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність, бізнес-аналітикаuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналіз, SWOT-аналіз, XYZ-fаналіз, АВС-аналізuk_UA
dc.subjectтоварообіг, товарний асортимент,uk_UA
dc.subjectбізнес, клієнтиuk_UA
dc.titleБізнес-аналітика в маркетинговій діяльності підприємств: практичні підходиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.