Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25284
Назва: Бізнес-аналітика в маркетинговій діяльності підприємств: практичні підходи
Автори: Литвин, Зоряна Богданівна
Штефан, Богдан Миколайович
Ключові слова: маркетингова діяльність, бізнес-аналітика
маркетинговий аналіз, SWOT-аналіз, XYZ-fаналіз, АВС-аналіз
товарообіг, товарний асортимент,
бізнес, клієнти
Дата публікації: 3-жов-2016
Видавництво: Leipzig University, 2016
Короткий огляд (реферат): Досліджується сутність бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності. Розглядаються основні етапи маркетингового аналізу та інструменти в контексті бізнес-аналітики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25284
ISBN: 978-9934-8585-8-1
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.