Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24930
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гірняк, Галина | - |
dc.contributor.author | Girniak, Halyna | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-06T10:05:23Z | - |
dc.date.available | 2017-12-06T10:05:23Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Гірняк, Г. Експертно-психологічне дослідження якості модульно-розвивального підручника як центрального компонента навчально-книжкового комплексу [Текст] / Г. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2012. - № 2. - С. 124-137. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24930 | - |
dc.description.abstract | У статті презентовано оргтехнологічну модель комплексної психолого-дидактичної експертизи інноваційних підручників для системи вищої освіти, розкрито специфіку параметрично-критеріального поля оцінювання навчальної книжки, а також висвітлено емпіричні результати досвідної апробації обстоюваної експертної системи. The article presents the orgtechnological model of complex psychological-didactical expertise of innovation textbooks for the system of higher education, the specific feature of parametrical-criterial field of a textbook’s evaluation has been revealed, and the empiric results of experience approbation of expert system which is being substantiated have been enlightened. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | навчально-книжковий комплекс | uk_UA |
dc.subject | науково-методологічна експертиза | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальний підручник | uk_UA |
dc.subject | параметри | uk_UA |
dc.subject | показники якості | uk_UA |
dc.subject | критерії оцінювання | uk_UA |
dc.subject | процедура | uk_UA |
dc.subject | експертно-ліцензійна група | uk_UA |
dc.subject | коефіцієнт розвитковості | uk_UA |
dc.subject | training-book complex | uk_UA |
dc.subject | scientific-methodological expertise | uk_UA |
dc.subject | module-developing textbook | uk_UA |
dc.subject | parameters | uk_UA |
dc.subject | indicators of quality | uk_UA |
dc.subject | criteria of evaluation | uk_UA |
dc.subject | procedure | uk_UA |
dc.subject | expert-license group | uk_UA |
dc.subject | coefficient of development | uk_UA |
dc.title | Експертно-психологічне дослідження якості модульно-розвивального підручника як центрального компонента навчально-книжкового комплексу | uk_UA |
dc.title.alternative | Expert-Psychological Investigation of the Quality of Module-Developing Textbook as Central Component of Training-Book Complex | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2012, № 2 (48) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гірняк Г..pdf | 983.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.