Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуриляк, Віталіна-
dc.contributor.authorЛітовченко, Богдан-
dc.date.accessioned2017-11-22T07:50:40Z-
dc.date.available2017-11-22T07:50:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКуриляк, В. Формування креативної організації у глобальному інформаційному середовищі [Текст] / Віталіна Куриляк, Богдан Літовченко // Журнал європейської економіки. - 2017. - Т. 16, № 2. - С. 193-206.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24556-
dc.description.abstractРозвинуто поняття організації як органістичної системи з огляду на виклики креативної економіки. Обґрунтовано, що у майбутньому ідеальна креативна організація з високим рівнем інформатизації представлятиме собою певний симбіоз органічної і анархічної культури. Визнано, що з виникненням віртуальних організацій традиційні елементи організаційної культури втрачають своє значення, а інформаційні технології створюють можливості для спілкування та взаємодії незалежно від відстані і кордонів. Вказано, що основу функціонування віртуальних організацій становить їх адаптивність та трансферабельність. Виокремлено основні вимоги креативної економіки до менеджменту організації: проактивність, стратегічне бачення, інноваційність, ініціація ризику, моделювання, експеримент та винахідливість, підтримка координації діяльності незалежних структурних підрозділів. Запропоновано модель типів організацій, яка має відображати їхню органістичну природу, стратегічне бачення і ставлення до ризику. Виокремлено основні бар’єри, які обмежують здатність організації до креативності: відсутність інноваційної організаційної культури та брак професійних ризик-менеджерів і аналітиків. Заначено, що ці риси ще не стали органічно притаманними креативним організаціям, що потребує розробки відповідних моделей бізнесової культури.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectКреативна економікаuk_UA
dc.subjectорганістична системаuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectкреативна організаціяuk_UA
dc.subjectвіртуальна організаціяuk_UA
dc.subjectкомплексність організаціїuk_UA
dc.subjectцілісність організаціїuk_UA
dc.subjectорганічна культураuk_UA
dc.titleФормування креативної організації у глобальному інформаційному середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 16 (№2) Червень 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куриляк В..pdf243.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.