Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23952
Назва: Маркетинг територій як інструмент забезпечення конкурентоспроможного розвитку
Автори: Дудкіна, Олена
Ключові слова: конкурентоспроможний розвиток регіону
маркетинг територій
просторо­ва політика розвитку регіону
критерії конкурентоспроможності
технології просторового марке­тингу
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Дудкіна, О. Маркетинг територій як інструмент забезпечення конкурентоспроможного розвитку / Олена Дудкіна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – 2016. – № 21. – С. 9-13.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність, організаційно-функціональні та теоретико-методологічні засади за­безпечення конкурентоспроможного розвитку регіону. Обґрунтовано необхідність формування просторової політики розвитку регіону та систе­матизовано спеціальні маркетингові засоби її реалізації. Ідентифіковано чинники конкурентоспроможності території, визначено маркетингові ін­струменти впливу на конкурентоспроможний розвиток регіону. Акцентовано увагу на удосконаленні технологій регіонального маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23952
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
0Маркетинг територій як інструмент забезпечення.PDF95.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.