Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлексюк, Вікторія-
dc.contributor.authorOleksiuk, Victoria-
dc.date.accessioned2017-10-26T10:52:21Z-
dc.date.available2017-10-26T10:52:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОлексюк, В. Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства [Текст] / Вікторія Олексюк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 96-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23736-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню змісту ціннісно-моральної лінії розвитку особистості молодшого школяра, яка є основою розбудови індивідуального життя, поєднання суспільних та особистих інтересів. Зазначено, що дитина вчиться емоційно-ціннісному ставленню до навколишнього світу крізь систему суспільно прийнятих моральних критеріїв. Акцентовано увагу на тому, що учні початкової школи спроможні свідомо сприймати суспільні ідеали, добровільно виконувати моральні норми та принципи, виробляти усвідомлене ставлення до головних подій свого повсякдення. Представлено результати аналізу тендерних відмінностей у структурі ціннісних орієнтацій дітей вказаного віку. The article is devoted to the study of the content of value-moral line of the development of a personal of pupil, which is the basis for the creation of individual life, combination of social and personal interests. It is pointed out that a child learns to value emotional attitude towards surrounding world through the system of socially accepted moral standards. The attention is paid to the fact that primary school pupils are able to consciously perceive the social ideals, voluntarily fulfill moral norms and principles, and produce a conscious attitude to the main events of his life. The results of the analysis of gender differences in the structure of values specified age children are given.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectдитинствоuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectзміст життяuk_UA
dc.subjectсвідомістьuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectЯ-образuk_UA
dc.subjectchildhooduk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectjunior schoolboyuk_UA
dc.subjectvaluesuk_UA
dc.subjectvalued orientationsuk_UA
dc.subjectsense of lifeuk_UA
dc.subjectconsciousnessuk_UA
dc.subjectself-consciousnessuk_UA
dc.subjectself-imageuk_UA
dc.titleОсобливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинстваuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of value-meaning sphere in the second half of childhooduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 3 (45)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олексюк В..pdf475.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.