Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23692
Назва: Суб'єктно-вчинковий вимір виховання особистості
Інші назви: Subjective-actional dimension of a personality education
Автори: Шульга, Вікторія
Shulha, Viktoriya
Ключові слова: особистість
сучасна психологія виховання
суб’єктно-вчинкова парадигма
суб’єкт-суб’єктна взаємодія
спільний учинок
personality
modern psychology of bringing up
subjective-actional
paradigm
subject-subjective interaction
common act
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Шульга, В. Суб'єктно-вчинковий вимір виховання особистості [Текст] / Вікторія Шульга // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 164-169.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються результати дослідження можливостей застосування у практиці освітнього процесу суб’єктно-вчинкового підходу до виховання особистості учня. Викладено основи психолого-педагогічної технології виховання на засадах спільного вчинку дорослих та дітей. In the article the results of investigation of opportunities of use in the practice of educational process the subject-action approach to the education of a pupil’s personality are demonstrated. The basis of psychological-pedagogical technology of bringing up on the grounds of common action of adults and children are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23692
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 2 (44)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шульга В..pdf427.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.