Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлишин, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorРоманів, Світлана Романівна-
dc.date.accessioned2017-10-19T18:57:43Z-
dc.date.available2017-10-19T18:57:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМихайлишин, Н. П. Концепція створення спільної цінності : новий погляд на формування цінностей компанії [Текст] / Н. П. Михайлишин, С. Р. Романів // Економіка та суспільство. - 2016. - №2. - C.312-317.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23613-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню сутності концепції створення спільної цінності як нової управлінської практики підвищення фінансової ефективності бізнесу, що поєднує отримання компанією прибутку із задоволенням суспільних потреб. Розглянуто рівні створення спільних цінностей, взаємозв’язок між ними та досліджено відмінності концепції створення спільної цінності від концепції корпоративної соціальної відповідальності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачівський державний університетuk_UA
dc.subjectСпільна цінністьuk_UA
dc.subjectконцепція створення спільної цінностіuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectланцюжок створення цінностіuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleКонцепція створення спільної цінності : новий погляд на формування цінностей компаніїuk_UA
dc.title.alternativeTHE CONCEPT OF THE CREATION OF SHARED VALUE: A NEW VIEW ON THE FORMATION OF COMPANY VALUESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56.pdf171.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.