Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23163
Назва: Стратегії міжнародного виробництва та збуту корпорації Нестле
Інші назви: Strategy of International Production and Sales of Corporation Nestle
Автори: Метоубела, Нзолані Лелетхіе
Ключові слова: MNCs
Overview of Nestle
global food
Nestle
sale strategies
corporate strategy
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Метоубела, Н. Л. Стратегії міжнародного виробництва та збуту корпорації Нестле : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050301 – міжнародна економіка магістер. програма –міжнародна економіка (англомовна програма) / Нзолані Лелетхіе Метоубела ; наук. керівник к.е.н., ст. викладач І. О. Ліщинський. – Тернопіль, 2017. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): The aim of the research is to analyze the development of theoretical positions and practical recommendations for ways to improve the strategy of international production and sale of MNCs on the example of Nestle Company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23163
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОУБЕЛА НЗОЛАНІ Л..pdf1.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.