Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2017-09-20T17:32:00Z-
dc.date.available2017-09-20T17:32:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗагородна О.М.Формування товарної політики суб'єкта господарювання/ Загородна О.М.,Серединська В.М.,Федорович Р.В.//Федорович // Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України : монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Івана Пулюя, 2013. –– 359с. ( С.8-57).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22759-
dc.description.abstractОбгрунтовано напрямки і умови формування ефективної товарної політики суб'єкта господарюванняuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectстратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингова сиситемаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.titleФормування товарної політики суб'єкта господарюванняuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monograph_9789663050522_2013.pdf2.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.