Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22679
Назва: Рекламні стратегії у міжнародному бізнесі : стандартизація VS адаптація
Автори: Киць, Олександр Володимирович
Свірський, Володимир Степанович
Дата публікації: 2017
Видавництво: ІФННІМ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Киць, Олександр Володимирович. Рекламні стратегії у міжнародному бізнесі : стандартизація VS адаптація [Текст] / Олександр Володимирович Киць, Володимир Степанович Свірський // Сучасні детермінанти економічного розвитку України та світу : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 22 трав. 2017 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, І. В. Пилипів, І. М. Білецька [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2017. - С. 175-176.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22679
Розташовується у зібраннях:СУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ ТА СВІТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
175-176.pdf423.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.