Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorФедорович, Ромвн Володимирович-
dc.date.accessioned2017-09-17T17:59:09Z-
dc.date.available2017-09-17T17:59:09Z-
dc.date.issued2015-03-
dc.identifier.citationІнноваційні аспекти ресурсовикористання: матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка М. Г. Чумаченка, (Тернопіль, 27 березня 2015р.) / МОН України, ТНТУ ім. І.Пулюя [та ін.] – Тернопіль: ТНТУ, 2015.-С.17-19uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22571-
dc.description.abstractДеталізовано роль маркетингу на різних етапах інноваційного процесуuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційний процесuk_UA
dc.subjectетапиuk_UA
dc.titleНеоьхідність маркетингу на разних етапах інноваційного процесуuk_UA
dc.title.alternativeThe necessity of marketing at different stages of innovation processuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conf_2015_27_03.pdf4.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.