Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22571
Назва: Неоьхідність маркетингу на разних етапах інноваційного процесу
Інші назви: The necessity of marketing at different stages of innovation process
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Федорович, Ромвн Володимирович
Ключові слова: маркетинг
інновації
інноваційний процес
етапи
Дата публікації: бер-2015
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Інноваційні аспекти ресурсовикористання: матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка М. Г. Чумаченка, (Тернопіль, 27 березня 2015р.) / МОН України, ТНТУ ім. І.Пулюя [та ін.] – Тернопіль: ТНТУ, 2015.-С.17-19
Короткий огляд (реферат): Деталізовано роль маркетингу на різних етапах інноваційного процесу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22571
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conf_2015_27_03.pdf4.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.