Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-09-17T17:12:27Z-
dc.date.available2017-09-17T17:12:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги : монографія / Р.В. Федорович [та ін.]; за ред. проф. Р.В.Федоровича– Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. – 155-167uk_UA
dc.identifier.issn978-966-07-2937-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22565-
dc.description.abstractРозглянуто методику оцінки конкурентоспроможності продукції на різних етапах життєвого циклу продукції, значення показника конкурентоспроможності продукції при формуванні виробничої програми підприємстваuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПідручники і посібникиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectпараметричний індексuk_UA
dc.titleОцінювання конкурентоспроможності продукції у системі маркетингуuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинговий інструментарій управління попитом.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.