Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-09-13T18:37:59Z-
dc.date.available2017-09-13T18:37:59Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citation№3uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22462-
dc.publisherГалицький економічний вісник. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2009. – № 1 (22). – С. 91-94uk_UA
dc.subjectмаркетинг, витратиuk_UA
dc.titleОсобливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особивосты формування маркетингових витрат.......doc1.1 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.