Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21519
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, О. Є. | - |
dc.date.accessioned | 2017-07-06T07:59:31Z | - |
dc.date.available | 2017-07-06T07:59:31Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Фурман, О. Є. Особливості суб'єктивного переживання часу учасниками модульно-розвивального навчання у вітакультурному процесі [Текст] / О. Є. Фурман // Освітній простір ХХІ століття : реалії, новації, перспективи : матеріали наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 23 лют. 2017 р.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 106-108. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21519 | - |
dc.publisher | Тернопіль, ТНЕУ | uk_UA |
dc.title | Особливості суб'єктивного переживання часу учасниками модульно-розвивального навчання у вітакультурному процесі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ХХІ СТОЛІТТЯ : РЕАЛІЇ, НОВАЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
106-108.pdf | 181.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.