Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса-
dc.date.accessioned2017-06-19T11:38:30Z-
dc.date.available2017-06-19T11:38:30Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКожухівська, Р. Реалізація принципів стратегії Інтернет-комунікацій та Інтернет-засобів [Текст] / Раїса Кожухівська // Журнал європейської економіки. – 2010. – Т. 9, № 3. – С. 270-278.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20915-
dc.description.abstractПроаналізовано теорію та практику використання окремих Інтернет-комунікацій у маркетинговій діяльності підприємств, що дає змогу виділити та систематизувати ключові особливості, переваги та недоліки окремих засобів Інтернет-комунікацій у процесі реалізації комунікативних стратегій в Інтернет. Широке застосування Інтернет-технологій стає одним з найактуальніших завдань в індустрії туризму.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectІнтернет-комунікаціїuk_UA
dc.subjectІнтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectкомунікаційні стратегіїuk_UA
dc.subjectбанерна рекламаuk_UA
dc.subjectконтекстна рекламаuk_UA
dc.subjectреклама в розсиланняхuk_UA
dc.subjectконтекстне просуванняuk_UA
dc.titleРеалізація принципів стратегії Інтернет-комунікацій та Інтернет-засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 9 (№3) Вересень 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кожухівська Р..pdf146.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.